Friday, December 1, 2017

Maria Mena

Første jobben jeg gjorde for Maria Mena var hennes bryllupsinvitasjon. Hun og daværende forlovede Eivind ønsket en filmsnutt som invitasjon til sitt bryllup og jeg fikk det ærefulle oppdrag og skape den. Etter dette har det vært mang en kaffekopp med denne utrolig herlige artisten, og mange store planer om musikkvideoer, men det skulle ta litt tid før vi faktisk klarte å gjennomføre våre planer. I fjord lagde vi denne videoen til låte "Leaving You".
Kun Maria og jeg på opptak, ingen makeup artist, ingen stylist, ingen fotoassistenter eller kameramenn. Det ble en del ekstra jobb for de få involverte (altså meg og Maria) men stemningen vi fanget denne dagen syntes jeg er verdt det. Det er ikke hver dag du får lov å fange sårheten i Maria Menas tekster på film, helt uten forstyrrelser og påvirkninger fra utenforstående. Somregel har man både plateselskap og produksjonsselskap over skuldra med stor innvirkning på både prosess, opptak og sluttresultat. Så dette var en drømmedag på jobb!

No comments:

Post a Comment